Σχετικά


Η "γωνιά του μπακάλικου" χρησιμοποιείται συχνά από το νηπιαγωγείο ως ένα από τα κέντρα δραστηριοτήτων/ενδιαφέροντος  (78% από έρευνα σε νηπιαγωγεία της Κρήτης, Οικονομίδης και Λιναρδάκης, 2012). Οι Loyd και Brolin (1997) στο Life centered career education: Modified curriculum for individuals with Moderate disabilities, αναφέρονται σε οκτώ  καθημερινές δεξιότητες ζωής , εκ των οποίων η μια είναι η διαχείριση των χρημάτων. Εστιάζουν στη χρήση των χρημάτων, στη μέτρηση των χρημάτων, στην αγορά προϊόντων με βάση μια λίστα, να αναγνωρίζουν  τον ταμεία, να κάνουν συναλλαγές, να κάνουν ανάληψη χρημάτων. Μέσα στους 32 στόχους που θέτουν για τις καθημερινές δεξιότητες ζωής συμπεριλαμβάνονται η αγορά τροφίμων και ρούχων.


Στην Υπεραγορά ΑΒ υπάρχουν τα διάφορα τμήματα με τρόφιμα (που προσφέρονται για κατηγοριοποίηση π.χ. να διακρίνει τα φρούτα από τα γαλακτοκομικά). Όπως επίσης  και τμήμα ρουχισμού, ανθοπωλείο, βιβλιοπωλείο και κατάστημα παιχνιδιών.
Είναι μια "γωνιά ενδιαφέροντος" που επισκεπτόμαστε σε διάφορα στάδια του μαθήματος.  Η χρήση μιας υπεραγοράς ως κέντρο ενδιαφέροντος μέσα σε μια  μονάδα ειδικής εκπαίδευσης ή νηπιαγωγείο προσφέρει μια αφόρμηση, οργάνωση της τάξης και μπορεί να καθορίσει ρουτίνες (π.χ. οι μαθητές να φέρνουν από τη γωνιά ενδιαφέροντος το κατάλληλο εποπτικό για τη διδασκαλία). Από το κατάστημα παιχνιδιών και το βιβλιοπωλείο οι μαθητές μπορούν να εξαργυρώσουν την κάρτα επιβράβευσης τους με κάποιο δωράκι της αρεσκείας τους.